اطلاعات دوره
آموزش نحو ۳ – مرور و حل تست کنکور ارشد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نحو ۳ – مرور و حل تست کنکور ارشد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پرستو سنجی4.6
  • زمان:3 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بهتر است به دانشجو بعد از اتمام دوره کارشناسی، مهارت تست‌زنی برای تسلط کامل به دروس و مرور مختصر آنچه که در طول دوره تحصیلی، آموخته است، آموزش داده شود، این امر تنها با علم به نکته‌های ریز و ظریف آموزشی میسر می‌‌شود. بنابراین، هدف اصلی این آموزش، آموختن روش‌های پاسخگویی به سوال‌های نحو، جهت آمادگی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد است اما درس نحو 3، همراه با درس‌های مرتبط به آن، اسم فاعل، اسم مفعول، فعل تعجب، صفت مشبه، مصدر، تحذیر، اغراء، اختصاص، افعال قلوب، مفعول مطلق و مفعول به، در سوال‌های چهار گزینه‌ای اهمیت بسزایی دارد. از اهداف دیگر این آموزش، تسلط دانشجو به نکته‌های مورد نظر مربوط به هر مبحث و سپس یادگیری آن به صورت کاربردی در تمرین‌ها و تست‌های ارائه شده به منظور تسریع در فرایند تست‌زنی و به دست آوردن نتیجه مطلوب در قسمت سوال‌های مربوط به درس نحو در کنکور ارشد است.
دوره آموزش نحو ۳ – مرور و حل تست کنکور ارشد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پرستو سنجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نحو ۳ – مرور و حل تست کنکور ارشد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرش

من قبلا کتاب ایشون رو خونده بودم و واقعا به آقای دکتر شیرافکن بابت این تدریس زیباشون خسته نباشید میگم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی