اطلاعات دوره
آموزش مکانیک سیالات – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک سیالات – مرور و حل تست کنکور ارشد

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:38 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فاضل محمدی خواه4.4
  • زمان:4 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

علم سیالات به بررسی رفتار و واکنش های سیال بر اثر نیروهای وارد بر آن می پردازد. به طور کلی سیالات در دو حالت استاتیکی و دینامیکی مورد بررسی قرار می گیرند. استاتیک سیالات، به بررسی رفتار سیال و نیروهای وارد بر آن، در حالت سکون سیال می پردازد. دینامیک سیالات با استفاده از معادلات ناویر استوکس، نیروهای وارد بر سیالات را مورد بررسی قرار می دهد. با توجه به اهمیت درس مکانیک سیالات در کنکور کارشناسی ارشد رشته های مهندسی، در این فرادرس هدف اصلی تدریس فصل هایی از این درس که در کنکور کارشناسی ارشد دارای اهمیت بالایی هستند، خواهد بود. تدریس مفاهیم پایه درس و بیان نکات مهم کنکوری از جمله مزایای این فرادرس می باشد.
دوره آموزش مکانیک سیالات – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاضل محمدی خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک سیالات – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سهیل

کنکوری بود کاملا ولی کاش یکم مسائل بیشتر حل میکردن که تو ذهن جا بیوفته.

عطیه

واقعا جامع و کامل بود من خیلی خیلی ازش استفاده کردم و راضی بودم.

مهدی

سوالات و مباحثی که توضیح داده شده و حل شده بود واقعا عالی بود. کاملا کاربردی.

یوسف

آموزش جامعی بود مطالب را کامل پوشش داده بود سرفصل ها کاملا با آموزش مطابقت داشت.

پریسا

برای کنکور ارشد خیلی کمکم کرد، بهترین آموزش عمرم بود که خریده بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی