اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عربی، زبان قرآن 2 – رشته ادبیات و علوم انسانی
مسیر آموزشی

آموزش عربی، زبان قرآن 2 – رشته ادبیات و علوم انسانی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش عربی یازدهم رشته انسانی از این جهت دارای اهمیت است که درس عربی برای رشته انسانی یک درس اختصاصی است و برای دانش‌آموزان این رشته و موفقیت در کنکور برگ برنده است. برای آموزش این درس تلاش کرده‌ایم که نه تنها تمام جملات را ترجمه کنیم و تمرینات کتاب را با تکنیک و روش‌های ناب حل کنیم، بلکه آموزش قواعد را با زبانی ساده و شیوا بیان کنیم تا هر دانش‌آموز در هر سطحی بتواند آن را فرا بگیرد و البته تمام جملات هر درس را از جهت قواعد آنالیز می‌کنیم، یعنی پس از آموزش، قواعد هر جمله‌ای که در هر بخشی دیده شود، از جهت قواعد همان درس بررسی می‌گردد.
دوره آموزش عربی، زبان قرآن 2 – رشته ادبیات و علوم انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیمان کشاورز صدر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عربی، زبان قرآن 2 – رشته ادبیات و علوم انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Seyd Ali

عالی

armin

عالی بخدا

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی