اطلاعات دوره
آموزش عربی زبان قرآن 3 پایه دوازدهم (ریاضی و تجربی)
مسیر آموزشی

آموزش عربی زبان قرآن 3 پایه دوازدهم (ریاضی و تجربی)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس زبان عربی دوازدهم یکی از دروس مهم رشته ریاضی و تجربی است که نه تنها برای امتحانات پایان سال شما اهمیت زیادی دارد، بلکه برای موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه‌ها هم باید آن را یاد بگیرید. عربی پیچیدگی و سختی‌های خاص خودش را دارد. بنابراین برای یادگیری آن باید زمان و تمرکز بیشتری داشته باشید. در صورتی که شما هم از آن دسته دانش آموز هستید که در کلاس یادگیری برایتان سخت است، می‌توانید با استفاده از وسایل کمک آموزشی نظیر فیلم‌های آموزشی، عربی را بخوانید. موسسه فرهنگی و آموزشی لوح گسترش با ارائه فیلم آموزش عربی تجربی و ریاضی شما دانش آموزان را در یادگیری زبان عربی همراهی کرده است. ویدئو آموزش عربی که توسط استاد سامنی تدریس شده، بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی بوده و بر چارچوب‌های آموزشی استاندارد منطبق است. به همین دلیل با استفاده از آموزه‌های این محتوای آموزشی، می‌توانید مفاهیم را عمیق فرا گرفته و سرعت یادگیری خود را افزایش دهید. استاد سامنی در این فیلم آموزشی ترجمه همه متن‌های کتاب، قواعد و دستور زبان عربی، نحوه استفاده از قواعد زبانی در حل تمرینات، نمونه سوالات و مثال‌ها و… را به خوبی توضیح داده است. بنابراین فیلم آموزشی عربی دوازدهم همه سر فصل‌های کتاب را به خوبی پوشش می‌دهد. در نتیجه شما با مشاهده دقیق این فیلم آموزشی، بر زبان عربی دوازدهم انسانی مسلط خواهید بود. همچنین می‌توانید در صورت نیاز فیلم آموزش شیمی ۳ پایه دوازدهم را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزشی عربی دوازدهم – پیشگفتار – اَلدَّرْسُ الَْاوَّلُ: اَلدّینُ وَ التَّدَیُّنُ، مَعانِی الحُروفِ المُشَبَّهَه بِالفِعلِ وَ لاالنّافیَهِ لِلجِنسِ – اَلدَّرْسُ الثّاني: مَکَّهُ المُکَرَّمَهُ وَ المَدینَهُ المُنَوَرَهُ، اَلحال – اَلدَّرْسُ الثّالِث: اَلکُتُبُ طَعامُ الفِکرِ، اَلاِستِثناءُ وَ اُسلوبُ الحَصرِ – اَلدَّرْسُ الرّابِع: اَلفَرَزدَق، اَلمَفعولُ المَطلَق – اَلمُْعْجَمُ کیفیت ویدئو آموزشی عربی دوازدهم ریاضی مطلوب بوده و حین مشاهده آن مشکلی نخواهید داشت. فیلم دوره آموزشی کتاب عربی دوازدهم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.
دوره آموزش عربی زبان قرآن 3 پایه دوازدهم (ریاضی و تجربی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 06 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط اساتید لوح دانش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عربی زبان قرآن 3 پایه دوازدهم (ریاضی و تجربی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی