اطلاعات دوره
آموزش ریاضی دوازدهم تجربی
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی دوازدهم تجربی

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ریاضی ۳ پایه دوازدهم از دروس مهم سال آخر دبیرستان برای رشته تجربی  است. این درس جزء دروس تخصصی دانش آموزان تجربی بوده و اهمیت زیادی در امتحانات نهایی و کنکور دانش آموزان دارد. بنابراین بهتر است شما دانش آموزان تجربی، علاوه بر تدریس دبیران خود، در خانه زمان بیشتری را روی این مباحث بگذارید. به ویژه اگر در درس ریاضی پایه دهم و یازدهم ضعف داشته‌اید، باید سعی کنید آموزش ریاضی دوازدهم تجربی را به طور کامل درک کرده و به آن مسلط شوید. ویدئوی آموزشی ریاضی ۳ پایه دوازدهم با تدریس استاد نژاد مبشر براساس آخرین تغییرات کتاب درسی تهیه شده و همه مباحث ریاضی را به طور کامل توضیح داده است. شما دانش آموزان با این آموزش می‌توانید نحوه حل مسائل، مفاهیم اصولی، نکات کلیدی، فعالیت‌های کلاسی و همه محتوای کتاب درسی خود را به صورت جامع و با همه جزییات بخوانید و بر همه محتوای آن مسلط شوید. در صورت نیاز به یادگیری زیست شناسی می‌توانید فیلم آموزش زیست شناسی ۳ پایه دوازدهم را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزش ریاضی دوازدهم تجربی فصـل ۱) تابع – درس اول: تبدیل نمودار توابع – درس دوم: تابع درجه سوم، توابـع یکنوا و بخش پذیری و تقسیم فصـل ۲) مثلثات – درس اول: تناوب و تانژانت – درس دوم: معادلات مثلثاتی فصل ۳) حدهای نامتناهی، حد در بی‌نهایت – درس اول: حدهای نامتناهی – درس دوم: حد در بی‌نهایت فصـل ۴) مشتق – درس اول: آشنایی با مفهوم مشتـق – درس دوم: مشتق پذیری و پیوستگی – درس سوم: آهنگ متوسط تغییر و آهنـگ لحظه‌ای تغییر فصل ۵) کاربردهای مشتق – درس اول: اکسترمم های یک تابع و توابع صعـودی و نزولی – درس دوم: جهت تقعر نموداریک تابع و نقـطه عطف آن – درس سوم: رسم نمودار تابع دوره آموزش ریاضی دوازدهم تجربی در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.
دوره آموزش ریاضی دوازدهم تجربی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مسعود نژادمبشر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی دوازدهم تجربی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی