اطلاعات دوره
آموزش فیزیک 3 پایه دوازدهم (ریاضی)
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک 3 پایه دوازدهم (ریاضی)

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:مهرداد سوری0
  • زمان:52 ساعت و 00 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیزیک دوازدهم یا فیزیک سوم دبیرستان یکی از مهم‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین دروس سال آخر برای شما دانش آموزان است. این درس علاوه بر امتحانات نهایی، برای آزمون کنکور هم اهمیت بسیار بالایی دارد. بنابراین یادگیری آن در سال دوازدهم باید به دغدغه مهمی برای شما تبدیل شود و تمرکز زیادی روی آن داشته باشید. اما یادگیری فیزیک دوازدهم بدون کمک و آموزش ویژه کمی دشوار به نظر می‌رسد. چراکه درک مفاهیم آن به توضیحات مفصلی نیاز دارد. به همین دلیل فیلم آموزش فیزیک دوازدهم لوح گسترش انتخاب خوبی برای یادگیری بیشتر شما خواهد بود. آموزش ویدئویی فیزیک دوازدهم توسط استاد مهرداد سوری تدریس شده و به طور کامل همه مباحث فیزیک دوازدهم را در بر می‌گیرد. استاد سوری همه فرمول‌ها و مفاهیم کتاب را به طور مفصل توضیح داده است و با حل نمونه سوالات امتحانی، تمرینات مختلف، فعالیت‌های کلاسی و… محتوایی جامع برای یادگیری فیزیک دوازدهم فراهم کرده است. به همین دلیل در صورتی که دانش کافی نسبت به این درس ندارید، با مشاهده دقیق فیلم آموزش فیزیک دوازدهم می‌توانید به خوبی بر همه مباحث مسلط شوید. سرفصل‌های فیلم آموزشی فیزیک ریاضی دوازدهم  فصل ۱) حرکت بر خط راست – شناخت حرکت – حرکت با سرعت ثابت – حرکت با شتاب ثابت – سقوط آزاد  فصل ۲) دینامیک و حرکت دایره‌ای – قوانین حرکت نیوتون – معرفی برخی از نیروهای خاص – تکانه و قانون دوم نیوتون – حرکت دایره‌ای یکنواخت – نیروی گرانشی فصل ۳) نوسان و موج – نوسان دوره‌ای – حرکت هماهنگ ساده – انرژی در حرکت هماهنگ ساده – تشدید – موج و انواع آن – مشخصه‌های موج فصل ۴) برهمکنش‌های موج – بازتاب موج – شکست موج – پراش موج – تداخل امواج فصل ۵) آشنایی با فیزیک اتمی – اثر فوتوالکتریک و فوتون – طیف خطی – مدل اتم رادرفورد-بور – لیزر فصل ۶) آشنایی با فیزیک هسته‌ای – ساختار هسته – پرتوزایی طبیعی و نیمه‌عمر – شکافت هسته‌ای – گداخت (همجوشی) هسته‌ای این فیلم آموزشی در نسخه ویندوز تهیه شده و کاربران می‌توانند آن را روی سیستم عامل ویندوز نصب و اجرا کنند. همچنین در صورت نیاز می‌توانید فیلم آموزش فارسی دوازدهم را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش فیزیک 3 پایه دوازدهم (ریاضی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 ساعت و 00 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مهرداد سوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک 3 پایه دوازدهم (ریاضی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی