اطلاعات دوره
آموزش اندنوت – رفرنس نویسی با EndNote + مثال های کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش اندنوت – رفرنس نویسی با EndNote + مثال های کاربردی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:37 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهزیار رضوانی4.5
  • زمان:3 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، آموزش پیشرفته مدیریت و ارجاع دهی منابع در مقالات علمی و پایان نامه ها با استفاده از نرم افزار EndNote و همچنین ارائه مثالی از بررسی و ایجاد سبک نگارش (Style) در ژورنال های ISI ,ISC و مجلات علمی  - پژوهشی، با استفاده از همین نرم افزار کاربردی است.
دوره آموزش اندنوت – رفرنس نویسی با EndNote + مثال های کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهزیار رضوانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندنوت – رفرنس نویسی با EndNote + مثال های کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سپهر

مثال هاش عالی بود و خیلی هم زیاد و کاربردی بود.

یونس

این آموزش رفرنس دهی برای مقالات هست بی نظیر بود کلا یادش گرفتم.

یحیی

سلام و با تشکر فراوان از مدرس فرهيخته اين آموزش. در مجموع آموزش خوبي بود . اگر بخوام نکات مثبت و انتقادي رو در اين خصوص بگم اين موارد رو ميگم : 1:  در بخش ابتدايي، به نظرم توضيحات قدري اضافي بود و شايد براي مخاطب خسته کننده باشه. بالاخره مخاطبي که تصميم داره از اندنوت استفاده کنه، از ضرورت رفرنس دهي و مباني اون بايد آگاه باشه و ضمن اين که به صورت مجزا يک آموزش مستقل در اين خصوص در فرادرس وجود داره. 2: نسخه مورد استفاده در آموزش، کمي قديمي است؛ اما با اين حال، نسخه جديد آن (نسخه 20) تفاوت خيلي عجيبي با اون نسخه نداره؛ بنابراين اين آموزش براي اون هم قابل استفاده و تطبيق هست. 3: به نظرم در خصوص ايمپورت کردن رفرنس ها و مفهوم لايبري، توضيحات خيلي خوبي داده شد و خيلي از ابهامات استفاده از اين نرم افزار در اين خصوص وجود داشت که با شنيدن توضيحات مدرس برطرف شد. 4 :  به نظرم وقت خوبي روي زبانه ي End Not در Word گذاشته شد و تکنيک هاي خوبي از آن قابل برداشت است (تا قبل از اين بلد نبودم ازش استفاده کنم) در مجموع اين آموزش رو خيلي خوب ميدونم و براي محققين توصيه ميکنم.

وحید

در ترم اول مقطع دکتری ازش استفاده کردم برای من خیلی مفاهیم گنگ بود که این آموزش آگاهم کرد.

علی

رفرنس مقاله ام رو با این آموزش کار کردم و بعضی فرمتا رو تغییر دادم برای خودم. تشکر از آموزش خوبتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی