اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اندنوت وب – مدیریت منابع پژوهشی با EndNote Web
مسیر آموزشی

آموزش اندنوت وب – مدیریت منابع پژوهشی با EndNote Web

259,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 259,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ایوب رنجبر4.8
  • زمان:54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار اندنوت (EndNote) از جمله محبوب ترین و با سابقه ترین نرم افزارهای مدیریت منابع پژوهشی و استناددهی است. این نرم افزار دارای سه نسخه مجزا است که عبارت اند از: نسخه رومیزی (EndNote Desktop)، نسخه تحت وب (EndNote Web یا EndNote Online) و نسخه موبایلی آن. در این فرادرس به معرفی قابلیت ها و امکانات نسخه اندنوت تحت وب می پردازیم. با استفاده از نسخه تحت وب این نرم افزار، پژوهشگران بدون نیاز به نصب نسخه دسکتاپ اندنوت، در هر مکانی و تنها با اتصال به اینترنت می توانند کتابخانه اندنوت خود را مشاهده نمایند و همچنین از منابع اطلاعاتی آن، شامل: کتاب، مقاله و پایان نامه استفاده نموده، آن ها را ویرایش کنند و یا حتی منابع جدیدی را به آن اضافه نمایند.
دوره آموزش اندنوت وب – مدیریت منابع پژوهشی با EndNote Web دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ایوب رنجبر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 259,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندنوت وب – مدیریت منابع پژوهشی با EndNote Web را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

احمد

قبلا این آموزش رو از یه جای دیگه تهیه کرده بودم، میخواستم ببینم این آموزش محتوای خوبی داره یا نه. که با دیدن این آموزش محتوای جالبی به دست آوردم.

امیرحسین

اطلاعات خوبی بهم داد.

سایه

سلام آموزش مفیدی بود. متاسفانه نتواستم در اندنوت تحت وب ریجستر شم. با وجود اینکه اطلاعات درخواستی و رمز عبور تایید میشود. در زمان sing in با پیغام نامعتبر بودن ایمیل یا رمز عبور مواجهه میشوم. و با وجود چندین بار دریافت ایمیل از اندنوت و ایجاد رمز جدید، هنوز نتواستم sing in شم. لطف میکنید راهنمایی کنید.

فاطمه عباسپور

خیلی کامل و مفید بود

یاسین

واقعا عالی و کاربردی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی