اطلاعات دوره
آموزش امور سیستمی ترخیص کالا از گمرک در سامانه های EPL و NTSW
مسیر آموزشی

آموزش امور سیستمی ترخیص کالا از گمرک در سامانه های EPL و NTSW

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش به بخش کارهای سیستمی مورد نیاز برای ترخیص کالا می‌پردازیم. ترخیص کالا از گمرک با توجه به رویه‌های پیچیده مورد نیاز برای وارد کردن کالا، از شغل‌های پردرآمد در حوزه بازرگانی است و افراد علاقه‌مند و توانا در این کار می‌توانند معاملات تجاری کلان را با افزایش ارتباطات و بازاریابی گسترده به خوبی انجام دهند. افراد می‌توانند با یادگیری این آموزش ردیف‌های شغلی مهم در شرکت‌های بازرگانی را به دست آورند و همچنین می‌توانند به صورت مستقل چه در قالب شرکت و چه در قالب دفترهای بازرگانی به انجام امور ترخیص کالا بپردازند. این فرادرس برای درک عینی مراحل الکترونیکی مورد نیاز برای ترخیص کالا به صورت تصویری از سامانه‌های EPL‎ و NTSW‎ ارائه می‌شود.
دوره آموزش امور سیستمی ترخیص کالا از گمرک در سامانه های EPL و NTSW دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد بهرامی حقیقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش امور سیستمی ترخیص کالا از گمرک در سامانه های EPL و NTSW را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیلا

نظیر نداشت بی نهایت استفاده کردم. خیلی ترتیبش آموزشی و قرار گیریش خوب بود.

میلاد

ضمن تشکر از زحمات تهیه کننده این آموزش. اما مسائل خیلی ابتدایی مورد آموزش قرار گرفت.

سارا

سلام از انرژی مدرس دوره لذت بردم. محتوا هم برای من که قصدم آشنایی اولیه با امور گمرکی الکترونیک بود رضایت بخش هست. متشکرم از فرادرس

علی

آموزش خوبی بود ولی کاش روی بیمه در درس گمرک بیشتر فکوس بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی