اطلاعات دوره
آموزش حقوق مدنی 6 – عقود معین – قسمت الف
مسیر آموزشی

آموزش حقوق مدنی 6 – عقود معین – قسمت الف

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مباحث درس حقوق در تمام آزمون های حقوقی، درس حقوق مدنی 6 است که در رابطه با رایج ترین عقودی است که افراد جامعه روزانه با آن سر و کار دارند. یادگیری و درک این درس سه واحدی که مهم ترین قرارداد حقوقی یعنی بیع و اجاره نیز در این مهم گنجانده شده است، برای موفقیت در تمام آزمون های حقوقی و برای هر حقوقدانی لازم است. درس حقوق مدنی 6 یا عقود معین 1، شش عقد مهم بیع، اجاره، قرض، جعاله، صلح و معاوضه به همراه خیارات را در خود جای داده است. ذکر مواد به همراه مثال و پرهیز از اضافه گویی، درس فوق را به یک منبع کاربردی برای آزمون های مختلف تبدیل کرده است که سعی بر آن شده تا تسلط کامل بر مباحث مهم این درس، برای مخاطبان این آموزش به ارمغان آورده شود.  
دوره آموزش حقوق مدنی 6 – عقود معین – قسمت الف دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا غیاث آبادی فراهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق مدنی 6 – عقود معین – قسمت الف را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی