اطلاعات دوره
آموزش تحلیل ردیف موسیقی ایرانی – دستگاه شور
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل ردیف موسیقی ایرانی – دستگاه شور

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:اهورا صمدی4.8
  • زمان:1 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همیشه اسم ردیف در بین موسیقی‌دان‌ها و علاقه‌مندان به موسیقی بسیار زیاد استفاده می‌شود، بطوریکه این اسم به یک واژه مقدس در جامعه هنری تبدیل شده است. در این فرادرس دستگاه شور آموزش داده می‌شود. نحوه تدریس به اینگونه است که ابتدا نام گوشه مورد نظر به صورت اجمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد، در ادامه به نت‌های تنیک (شاهد)، ایست و ایست قطبی می‌پردازیم و در نهایت گوشه به اجرا در خواهد آمد تا ارتباط بهتری با آموزش برقرار کنیم.
دوره آموزش تحلیل ردیف موسیقی ایرانی – دستگاه شور دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اهورا صمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل ردیف موسیقی ایرانی – دستگاه شور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عبدالرحمن جعفری پور

آفرین به شما استادجوان، برای بنده که نوازنده تار و هنرجوی آواز هستم بسیار کاربردی بود. امیدوارم برای دیگر دستگاه ها  و آوازها نیز آموزش تهیه شود موفق باشید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی