اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با انواع کارتریج پرینتر و عیب یابی و شارژ آن در چاپگرهای مختلف
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با انواع کارتریج پرینتر و عیب یابی و شارژ آن در چاپگرهای مختلف

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسن کیانی3.5
  • زمان:2 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه مشغله کاری زیاد و بالا رفتن میزان دانش افراد در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار، نیاز به استفاده ار چاپگرها و سرعت استفاده از این دستگاه بیشتر شده است، به همین دلیل نیاز به خدمات و پشتیبانی این وسیله نیز بالاتر رفته است. هدف ما در این آموزش این است که نحوه شارژ کارتریج و استفاده مجدد از پرینتری که فاقد رنگ و کیفیت مناسب برای چاپ است را بیان کنیم تا مخاطبان بتوانند پرینترها را قابل استفاده کنند، حتی علاقه‌مندان به سخت‌افزار نیز می‌توانند به صورت کارگاه‌های کوچک، فعالیتی جدید در حوزه شارژ کارتریج انجام دهند.
دوره آموزش آشنایی با انواع کارتریج پرینتر و عیب یابی و شارژ آن در چاپگرهای مختلف دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسن کیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با انواع کارتریج پرینتر و عیب یابی و شارژ آن در چاپگرهای مختلف را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل

سرسری دیدم به صورت کلی توضیحات خوبی داشت و کارهای عملی رو میشد به پیش برد.

میلاد

با سلام و خسته نباشید، اگه توی این فیلم های آموزشی‌تون نحوه باز و بستن و شارژ نمایش داده میشد خیلی بهتر بود، در این آموزش فقط اجزای کارتریج معرفی و توضیح داده شده و صرفا با این آموزش نمیشه وارد بازار کار شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی