اطلاعات دوره
آموزش ساخت رزومه با پابلیشر Publisher
مسیر آموزشی

آموزش ساخت رزومه با پابلیشر Publisher

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:25 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سپیده سلجوقی4.3
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر شما هم این روزها از افراد جویای کار باشید، حتما واژه رزومه (Resume) را زیاد شنیده اید. رزومه یا (CV (Curriculum Vitae، متنی است یک یا چند صفحه ای که در آن خلاصه ای از سوابق تحصیلی، مهارت ها و تجربیات کاری مطرح شده و پیش از فرایند مصاحبه، در اختیار کارفرمایان قرار داده می شود تا بتوانند ارزیابی اولیه ای از توانایی های شغلی و فردی افراد داشته باشند. در این فرادرس، به آموزش چگونگی ایجاد یک رزومه خوب پرداخته می شود. نکات اصلی ساختار محتوایی و نگارشی رزومه را مورد بررسی قرار داده و به عنوان تمرین عملی، یک نمونه رزومه با استفاده از نرم افزار Publisher از مجموعه مایکروسافت آفیس، ایجاد و تکمیل می گردد.
دوره آموزش ساخت رزومه با پابلیشر Publisher دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپیده سلجوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت رزومه با پابلیشر Publisher را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

باعث شد که یک رزومه حرفه ای بنویسم عالی بود به نکات خوبی توجه شده بود.

سعید

کامل دیدم، کیفیت ساخت رزومه قابل قبول بود نکته منفی نداشت، راضی بودم.

سویل

من برای کارم تهیه کرده بودم و مدرس خیلی کامل تدریس کردند.

احمد

برای کارم دنبال یه آموزش بودم که این آموزش بهم کمک کرد و نیازم برطرف شد. مدرس مسلط و کار بلد بودند.

کسری

خانم سلجوقی خیلی عالی مطالب را ارئه کردند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی