اطلاعات دوره
آموزش رایگان ویندوز 10 (Windows 10) – ویژه ناشنوایان
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ویندوز 10 (Windows 10) – ویژه ناشنوایان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:4 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم عامل را می توان رابط کاربر و سخت افزار دانست، چرا که کاربر به صورت مستقیم امکان استفاده از سخت افزار را ندارد و این سیستم عامل است که دستورات را از کاربر دریافت کرده و به سخت افزار ارسال می کند و نتیجه اجرای دستور را از سخت افزار گرفته و به کاربر نمایش می دهد. از طرفی سیستم عامل، بستری مناسب را برای برنامه های کاربردی فراهم می کند تا بتوانند با استفاده از منابع سیستم، به کاربر خدمت رسانی کنند. برنامه های کاربردی می توانند سرویسی را از سیستم عامل درخواست کنند، پارامتر ها را انتقال دهند و پاسخ عملیات را دریافت کرده و به کاربر نمایش دهند.
دوره آموزش رایگان ویندوز 10 (Windows 10) – ویژه ناشنوایان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ویندوز 10 (Windows 10) – ویژه ناشنوایان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Maryam

درود. مطمئنا بسیار عالی فوق العاده کاربردی هست ویندوز 10 آموزش نرم افزار winrar ایشون هم واقعا کاربردی من ویندوز ام 10 و اون آموزش مال ویندوز 7 بود که تماشا کردم با این حال تمام نیاز هام از اون نرم افزار رو انجام میدم.

عادل

یه آموزش فوق العاده واقعا خسته نباشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی