اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقابله با اهمال کاری و ارائه راهکار (وبینار ضبط شده) – رایگان
مسیر آموزشی

آموزش مقابله با اهمال کاری و ارائه راهکار (وبینار ضبط شده) – رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زینب نادری4.6
  • زمان:1 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جملاتی مثل: از شنبه همین هفته شروع می‌کنم یا حالا بعدا این کار را انجام می‌دهم، نشان‌دهنده اهمال‌کاری است که به طور عامیانه به آن تنبلی کردن می‌گوییم. اهمال‌کاری عادتی است که می‌توانید آن را تغییر دهید. ما در این وبینار قصد داریم تا شما را با معنا و مفهوم دقیق اهمال‌کاری آشنا سازیم و سپس علل آن را بررسی کنیم و با ارائه تمرینات فوق‌العاده، شما را در جهت بهبود عملکرد در زندگی یاری رسانیم.
دوره آموزش مقابله با اهمال کاری و ارائه راهکار (وبینار ضبط شده) – رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زینب نادری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقابله با اهمال کاری و ارائه راهکار (وبینار ضبط شده) – رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا

مفید بود.

فرناز

خوب

فرشید

خوب بود.

سید محمد

پایین تر از سطح انتظار

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی