اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور فلاتر با دارت – اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی با فریم ورک Flutter در Dart
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور فلاتر با دارت – اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی با فریم ورک Flutter در Dart

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از جمله ویژگی‌های فنی پروژه فروشگاه این فرادرس که می‌توان به آن اشاره نمود، عبارتند از طراحی کامل متریال برنامه، بررسی مفاهیم ارتباط با سرور آنلاین، آشنایی با متد‌های ارسال و دریافت اطلاعات به صورت جیسون، نحوه ساخت حساب کاربری و ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران در دیتابیس آنلاین، طراحی سبد خرید با امکان ویرایش آن و ارتباط با درگاه پرداخت به همراه پیاده‌سازی بسیاری از جزئیات خاص کدنویسی که در حین انجام پروژه تک‌تک آن‌ها به عنوان چالش‌های پیش رو مطرح شده و راه حل مناسب برای آن‌ها پیشنهاد می‌گردد. در این آموزش، جهت پیاده‌سازی، از محیط کدنویسی اندروید استودیو (Android Studio) و زبان آن و همچنین زبان دارت (Dart) در قالب فریم‌ورک محبوب فلاتر (Flutter) استفاده شده است که می‌تواند به شما در زمینه فهم و یادگیری مباحث ارتباط با دیتابیس آنلاین از جمله ارسال اطلاعات به دیتابیس و دریافت آن‌ها در قالب جیسون، کمک شایانی نماید.
دوره آموزش پروژه محور فلاتر با دارت – اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی با فریم ورک Flutter در Dart دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین نوری کادیجانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور فلاتر با دارت – اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی با فریم ورک Flutter در Dart را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ابوفاضل

تا اینجا که دیدم مناسب بود. و توضیحات خوبی داشت.خیلی خوب کد ها رو توضیح دادند.

علیرضا

صرفا برای یکی از بخش ها تهیه کرده بودم کارم راه افتاد، سرفصل ها کامل نبود ولی کارم راه افتاد.

حمیدرضا

عالی بود پروژه محور یعنی همین

حسین

سلام به همگی دوره خوبی بود. به شما هم پیشنهاد میکنم این دوره رو ببینید استاد به خوبی مسلط بودن و اصولی کد میزدن، راضی بودم. خسته نباشید استاد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی