اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم مدیریت فروشگاه موبایل
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم مدیریت فروشگاه موبایل

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرشته تقی زاده4.1
  • زمان:4 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ (C#‌‌‎) یک زبان شی‌گرا و از جمله زبان‌های مطرح است. هدف از این فرادرس، آموزش برنامه‌نویسی سی‌شارپ به صورت پروژه‌‌محور است. در این آموزش سعی بر ایجاد یک سیستم مدیریت فروشگاه موبایل با زبان سی‌شارپ است. علاوه بر آموزش ایجاد فرم‌ها در سی‌شارپ، با ایجاد پایگاه داده و ارتباط آن با سی‌شارپ نیز آشنا می‌شویم.
دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم مدیریت فروشگاه موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرشته تقی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم مدیریت فروشگاه موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حشمت

سلام مناسب دانشجویان برای تمرین ADO data Access - میباشد . از VS-2022 استفاده شده و البته تفاوتی با 2019 ندارد . تشکر از دوره خوب و مختصر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی