اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور فلاتر Flutter – پیاده سازی اپلیکیشن نیازمندی ها
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور فلاتر Flutter – پیاده سازی اپلیکیشن نیازمندی ها

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فریم‌ورک محبوب فلاتر (Flutter) به دلیل قابلیت کراس پلتفرم (Cross Platform) بودن این امکان را برای برنامه‌نویس‌ها و توسعه‌دهنده‌های اپلیکیشن فراهم آورده تا با یکبار کدنویسی امکان داشتن خروجی‌های مختلف را از برنامه خود داشته باشند. از آنجایی که بر محبوبیت فلاتر هر روز افزوده می‌شود، بر آن شدیم تا با ارائه آموزش پروژه‌محور طراحی اپلیکیشن نیازمندی‌ها در این فریم‌ورک، بتوانیم سطح توانایی‌ها و مهارت‌های شما را در کار با این فریم‌ورک محبوب ارتقا بخشیم.
دوره آموزش پروژه محور فلاتر Flutter – پیاده سازی اپلیکیشن نیازمندی ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین نوری کادیجانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور فلاتر Flutter – پیاده سازی اپلیکیشن نیازمندی ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

سلام استاد عالی بود اما نقشه بلد توش نبود نمایش شماره طرق مقابل بعداز فعال سازی شماره خودمون نبود اگر این دوتا بود عالی تر میشد بازم ممنونم

سجاد

مدرس عالی و فن بیان عالی. متشکرم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی