اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی حافظه تصویری
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی حافظه تصویری

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمود خاوریان5
  • زمان:1 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، آشنایی با نحوه ساخت یک بازی فکری در اندروید استودیو است. در این آموزش، نحوه استفاده کردن از GridView, LinearLayout و ImageButton در یک پروژه اندرویدی آموزش داده می شود. آموزش نحوه ایجاد یک انیمیشن ساده و نیز پخش صدا در اپلیکیشن از موارد مطرح شده در این آموزش است. بازی های فکری در بین علاقمندان به صنعت بازی سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جز یکی از محبوب ترین ژانرهای بازی به شمار می رود. مزیت مهمی که این فرادرس دارد، این است که فراگیر می تواند با توجه به ابتکارات فردی و نیازمندی ها، از آن ایده گرفته و در زمینه های مختلف سرگرمی، آموزشی، تبلیغاتی و… استفاده کند. برای مثال ایجاد یک بازی آموزش تصویری لغات انگلیسی از طریق این فرادرس می تواند با توجه به اهمیتی که تصاویر دارند، باعث ایجاد جاذبه در مخاطبین بازی شود.
دوره آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی حافظه تصویری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی حافظه تصویری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نازنین

آموزش خوبی بود ولی دیزاین آخرش خیلی جالب نبود.

محمد جواد

یکی از بهترین آموزش‌هایی بود که از فرادرس تهیه کردم. برای شروع خیلی به من کمک کرد و با توجه به اینکه پروژه محوره و به طور واقعی میشه نتیجه آموزش رو دید خیلی کاربردیه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی