اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی اندروید با یونیتی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی اندروید با یونیتی

126,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 126,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت بازی اندروید با یونیتی قصد داریم در کمتر از 3 ساعت به صورت کامل مهارت ساخت بازی دو بعدی با یونیتی را برای اندروید آموزش دهیم. در عصر حاضر با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی نقش گوشی های موبایل در زندگی روزمره ما بیشتر شده است که می توان سرگرمی را بخش مهمی دانست. افرادی زیادی هستند که بیشتر وقت خود را صرف انجام بازی های موبایلی می کنند. با توجه به رشد استفاده از بازی های موبایلی، ساخت بازی برای موبایل یکی از پردرآمدترین بخش های صنعت بازی سازی محسوب می شود. حتما شما هم در هنگام بازی به این فکر افتاده اید که چگونه می توانید یک بازی طراحی کنید یا اینکه با توجه به بازار کار آن علاقه مند هستید که وارد این حرفه ی جذاب شوید. پس اگر به دنبال یک آموزش مناسب برای ساخت بازی برای موبایل هستید با ما در این دوره همراه شوید. برای ساخت بازی به یک موتور بازی سازی نیاز دارید که در حال حاضر یونیتی یکی از محبوب ترین موتورهای بازی سازی است. با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که یونیتی در اختیار بازی سازان قرار می دهد این موتور بازی سازی برای کسانی که به بازی سازی علاقه دارند و می خواهند شروع کنند بسیار مناسب است. در این دوره آموزشی، ساخت بازی 2d در یونیتی و ساخت بازی اندروید را بصورت پروژه محور خواهیم گفت، همچنین به صورت کامل تمام چیزی که برای ساخت بازی اندروید نیاز دارید را آموزش می دهیم.
دوره آموزش ساخت بازی اندروید با یونیتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 126,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی اندروید با یونیتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی