اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی pong با یونیتی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی pong با یونیتی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ساخت بازی pong با یونیتی قصد داریم بصورت رایگان و پروژه محور ساخت بازی pong در یونیتی را آموزش دهیم. بازی سازی یکی از صنایع رو به رشد و پرتقاضا در سطح جهان و همچنین ایران است. از این رو موتور های بازی سازی رایگان و قدرتمندی ساخته شدند تا ساخت بازی را از لحاظ محیط بصری ساده کنند و برنامه نویسی های خسته کننده اش را از بین ببرند. یکی از بهترین این موتور ها یونیتی (unity) است که به طور رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است.  در این دوره ساخت بازی pong به صورت پروژه محور و از صفر آموزش داده می شود و شما می توانید با استفاده از دانشی که در این دوره به دست می آورید و یا ترکیب آن با دانش قبلی خودتان، بازی های جذابی را که ایده شان را در ذهنتان پرورانده بودید طراحی کنید. در دوره آموزش پروژه محور ساخت بازی pong در موتور بازی سازی یونیتی، علاوه بر توانایی ساخت این بازی، آشنایی مقدماتی ای با محیط کاربری یونیتی و همچنین زبان برنامه نویسی سی شارپ پیدا می کنید. 
دوره آموزش ساخت بازی pong با یونیتی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پارسا تاجیک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی pong با یونیتی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

دستت درد نکنه خیلی مفید بود خدایا شکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی