اطلاعات دوره
آموزش زبان تخصصی مهندسی عمران
مسیر آموزشی

آموزش زبان تخصصی مهندسی عمران

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:25 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجیدرضا آخوندان4.3
  • زمان:19 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی شده که تمامی مباحث پایه ای در زمینه زبان انگلیسی عمران آموزش داده شود و مطالبی مانند درک مطلب یا دروسی همچون مدیریت ساخت را شامل شود. استفاده از این فرادرس این امکان را به دانشجو می دهد که اطلاعات جامعی را کسب کرده و در زمینه خواندن متون تخصصی عمران به مشکل برنخورد. خصوصیت این فرادرس فشرده بودن و کاملا گویا بودن آن است.
دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی عمران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی عمران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مدیا

توضیحاتی که داده بود مفهومی بود، فقط لغت ارائه نکرده بود کار هم کرده بود.

مهدی

خوب بود و من خیلی راضی بودم، نسبت به هزینه ای که پرداخت کردم واقعا ارزشش بیشتر است.

بهروز

به نظرم این اموزش جزو بهترین اموزش های فرادرس هست و قیمت این محصول خیلی بیشتر از اینها باید میبود.. بی نظیر بود

فاطمه

واقعا بی نظیره حتما تهیه کنین

زهرا

واقعا نسبت به قیمت و زمان عالی بود و دقیقا همون چیزی بود که می خواستم. لطفا به درسای رشته عمران بیشتر اهمیت بدید و اموزشای بیشتری بگذارید با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی