اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور ای اس پی دات نت – طراحی سایت رزرو هتل در ASP.NET Core – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور ای اس پی دات نت – طراحی سایت رزرو هتل در ASP.NET Core – بخش دوم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا بهارلوئی4.4
  • زمان:5 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 با توجه به بخش اول این آموزش که در سمت صفحات رزرو و خرید پیاده‌سازی شد در این بخش جدید به موضوع مدیریت و کاربری می‌پردازیم تا این آموزش تکمیل شده و برنامه‌نویسانی که علاقه‌مند به یادگیری این موضوع هستند، بتوانند با یک آموزش پروژه‌محور مناسب یادگیری خود را تکمیل نمایند. در این فرادرس قسمت‌های ثبت هتل با زیرمجموعه مورد نیاز آن به روش Scaffolding پیاده‌سازی شده است، بر روی بخش‌های مدیریت، نظرات، آمار و ارقام کار شده که به صورت یک گزارش‌گیری ساده است و در آخر به نحوه ثبت‌نام و عضو‌گیری وب‌سایت با قابلیت پیش‌فرض Identity پرداخته شده است.
دوره آموزش پروژه محور ای اس پی دات نت – طراحی سایت رزرو هتل در ASP.NET Core – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور ای اس پی دات نت – طراحی سایت رزرو هتل در ASP.NET Core – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حشمت

سلام خیلی مفید بود. تا کنون دوره مفهومی برنامه نویسی سایت در فرادرس وجود ندارد. ولی این دوره خیلی مناسب بود .خصوصا اینکه جزئیات یک پروژه کامل شرح داده شده است . تشکر

احمد

سلام و خسته نباشی خدمت شما عزیزان تشکر از بابت محتوای مفیدی که ارائه کردید مدرس مسلط هستن و مطالب کاربردی و امیدوارم در این زمینه مباحث پیشرفته تر و تخصصی تری ارائه کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی