اطلاعات دوره
آموزش کتابخانه syncfusion از فریم ورک Blazor در ASP.NET Core
مسیر آموزشی

آموزش کتابخانه syncfusion از فریم ورک Blazor در ASP.NET Core

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا بهارلوئی4.4
  • زمان:5 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زیبایی ظاهری وب‌‌سایت جزو بخش‌های اصلی سایت محسوب می‌شود. با تکنولوژی‌های AJAX و JavaScript می‌توان صفحه‌ها را با جلوه‌های جالبی پیاده کرد. در طراحی صفحات وب همیشه بخش UI (User Interface) یا کلاینت مورد توجه اساسی طراحان و مشتریان بوده است که دلیل آن هم، کاربر‌پسندتر شدن وب‌سایت از لحاظ ظاهری است. در مجموعه مایکروسافت برای زبان برنامه‌نویسی ASP.NET Core نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از قابلیت‌های #C و JavaScript، ویژگی جدیدی تحت عنوان Blazor شکل گرفته است که در آن خبری از JavaScript نبوده ولی قابلیت Razor و #C در این موضوع و شکل‌گیری آن نقش اصلی داشته‌اند. Blazor به صورت یک کامپوننت است که در کنار ASP.NET Core به کار گرفته می‌شود. در این آموزش پس از آشنایی با Blazor، می‌توانید صفحات وب خود را با استفاده از آن پیاده‌سازی کنید.
دوره آموزش کتابخانه syncfusion از فریم ورک Blazor در ASP.NET Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتابخانه syncfusion از فریم ورک Blazor در ASP.NET Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی