اطلاعات دوره
آموزش رایگان نصب اندروید استودیو Android Studio – ویژه ناشنوایان
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نصب اندروید استودیو Android Studio – ویژه ناشنوایان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی جنگجو4.3
  • زمان:23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

محیط برنامه نویسی اندروید استودیو (Android Studio) محیطی است که برای توسعه و برنامه نویسی نرم افزار های اندروید توسط شرکت گوگل (Google) در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است. نرم افزار اندروید استودیو یک نرم افزار رایگان است که برای دانلود بر روی ویندوز (Windows)، مک (Mac) و لینوکس (Linux) در دسترس است. شما می توانید برای نصب اندروید استودیو از راهنمای نصب تهیه شده در این آموزش استفاده کنید.
دوره آموزش رایگان نصب اندروید استودیو Android Studio – ویژه ناشنوایان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی جنگجو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نصب اندروید استودیو Android Studio – ویژه ناشنوایان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

عالییی من ناشنوام خیلی ممنون که زیرنویس گذاشتید

وحید

این آموزش را ندیدم من. ولی همین که نوشته بود. مخصوص ناشنوایان "دمتون گرم"

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی