اطلاعات دوره
آموزش NET 6. – صفحه بندی ساده و AJAX
مسیر آموزشی

آموزش NET 6. – صفحه بندی ساده و AJAX

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا بهارلوئی4.4
  • زمان:2 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس یک پروژه کوچک با موضوعیت صفحه‌بندی با سه شیوه مختلف و به صورت پویا را تعریف و کدنویسی خواهیم کرد تا به درک صحیحی از چنین ویژگی در پروژه‌های خود بر بستر این پلتفرم برسیم، اما دلیل و ضرورت این کار بر این است که این ویژگی جزو بخش‌های غیر قابل انکار و قابل حذف است و یک برنامه‌نویس باید چنین ویژگی را در پروژه خود حتما پیاده‌سازی نماید. ما در این فرادرس سعی خواهیم کرد شیوه‌های مختلف این موضوع مهم را پیاده‌سازی نموده تا علاقه‌مندان بتوانند با آن آشنایی پیدا کنند و در پروژه‌های خود از آن بهره‌مند گردند.
دوره آموزش NET 6. – صفحه بندی ساده و AJAX دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش NET 6. – صفحه بندی ساده و AJAX را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی