اطلاعات دوره
آموزش مبانی میکروبیولوژی زیست محیطی Environmental Microbiology
مسیر آموزشی

آموزش مبانی میکروبیولوژی زیست محیطی Environmental Microbiology

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ایده های بزرگی از میکروبیولوژی محیطی برآمده است، مانند: استفاده از آنزیم دی‌ ان‌ ای پلی‌ مراز (DNA Polymerase)، میکروارگانیسم های ترموفیل (Thermophiles) در پی سی آر (PCR) و هزار چیز دیگر که فقط با تکیه بر توان ذاتی میکروارگانیسم ها به دست آمده است، پس اگر تا امروز به میکروبیولوژی محیطی به چشم یک واحد درسی نگاه می کردید، از این به بعد به این درس به عنوان یک فیلد پر از هیجان و موضوعاتی برای کشف شدن نگاه کنید. امید است بعد از این فرادرس، علاوه بر تسلط به الفبای میکروب شناسی محیطی، علاقه شما نیز به این زمینه افزایش یافته باشد.
دوره آموزش مبانی میکروبیولوژی زیست محیطی Environmental Microbiology دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین عباسپور مطلق مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی میکروبیولوژی زیست محیطی Environmental Microbiology را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

تینا

مباحث رو مفید و مختصر و در عین حال جامع تدریس کردند. راضی بودم

امین

آموزش برای دوره کردن خوب بود و مسائل رو به صورت عمیق تدریس نکرده بودند. البته برخی از مباحث نیاز به ساعت ها آموش داره و توی یک دوره کوتاه نمیشه همه مباحث رو مطرح کرد. در کل آموزش خوبی بود.

حبیب

آموزش خوبی بود و من راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی