اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان کاربردی طراحی و گرافیک با نرم افزار کورل – ویژه ناشنوایان
مسیر آموزشی

آموزش رایگان کاربردی طراحی و گرافیک با نرم افزار کورل – ویژه ناشنوایان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی اشرفی5
  • زمان:14 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

CorelDraw از قوی ترین نرم افزارهایی است که برای ایجاد و ویرایش فایل های گرافیکی برداری استفاده می شود. طراحی و گرافیک با نرم افزار کورل بیشتر در طراحی فایل های گرافیکی استفاده می شود که ابعاد بزرگی دارند مانند طراحی بنر، بیلبوردهای تبلیغاتی و... . یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار این است که با توجه به این که خروجی این نرم افزار به صورت برداری است ولی تغییر اندازه تصاویر طراحی شده در آن، هیچ محدودیتی ندارد و می توان تا بی نهایت بزرگ کرد بدون این که ذره از کیفیت تصویر خروجی کاسته شود.
دوره آموزش رایگان کاربردی طراحی و گرافیک با نرم افزار کورل – ویژه ناشنوایان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان کاربردی طراحی و گرافیک با نرم افزار کورل – ویژه ناشنوایان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Mohammad amin

عالی است

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی