اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحقیق و پژوهش به روش نظریه مبنایی و نگارش مقاله پژوهشی
مسیر آموزشی

آموزش تحقیق و پژوهش به روش نظریه مبنایی و نگارش مقاله پژوهشی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

روش نظریه مبنایی یکی از انواع روش‌های کیفی است. روش‌های کیفی به منظور به دست آوردن اطلاعات از پدیده‌های کمتر شناخته شده محسوب می‌شوند یا در مورد مسائلی که آگاهی کمی نسبت به آن‌ها داریم استفاده می‌شود. همچنین روش‌های کیفی در مقایسه با روش‌های کمی، جزئیات دقیق‌تری از پدیده‌های مورد مطالعه ارائه می‌دهند. یک روش کیفی، هرگز از یک نظریه آغاز نمی‌شود که بعد آن را بخواهیم اثبات کنیم. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه می‌توان یک پدیده را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داد و در مرحله تجزیه و تحلیل داده‌ها، یک نظریه ایجاد کرد.
دوره آموزش تحقیق و پژوهش به روش نظریه مبنایی و نگارش مقاله پژوهشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط معراج سادات ملکوتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحقیق و پژوهش به روش نظریه مبنایی و نگارش مقاله پژوهشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی