اطلاعات دوره
آموزش روش تحقیق – نحوه نگارش پایان نامه
مسیر آموزشی

آموزش روش تحقیق – نحوه نگارش پایان نامه

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر آروین رجبی4.1
  • زمان:3 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش مرور کلی بر مطالب 5 فصل پایان نامه خواهیم داشت . از جمله  نحوه انتخاب موضوع و تعیین اهداف تحقیق، چگونگی بیان مساله، رویکردهای مختلف روش تحقیق علمی، انواع متغیرها و مقیاس‌های اندازه‌گیری، فرضیه‌سازی بر اساس چارچوب مفهومی، روش‌های گردآوری داده‌ها و سنجش پایایی ابزارهای مختلف، انتخاب جامعه آماری و نحوه نمونه‌گیری، شیوه انتخاب آزمون‌های آماری،  بحث و نتیجه گیری پایان نامه و متد جدید رفرنس‌نویسی آموزش داده می‌شود.
دوره آموزش روش تحقیق – نحوه نگارش پایان نامه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آروین رجبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش تحقیق – نحوه نگارش پایان نامه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

به نظرم اگه توضیحش یه کم خودمونی تر بود بهتر بود چون یه کم حالت کتاب رو داشت نوع تدریسشون.

فاطمه

هزینه نسبتا بالا بود اما شیوه تدریس خیلی رضایت بخش بود.

صادق

آموزش خوبی بود، تمامی جنبه ها رو پوشش داده بود.

صبا

بسیار بسیار متشکرم از آموزش عالیتون، واقعا برام مفید بود و خیلی جامع و کامل روش تحقیق رو یاد گرفتم.  بخصوص قسمت توضیحات سوال و فرضیه و متغیرها و ... که همیشه گیج میشدم و نمیتونستم این هارو درست تعریف کنم.

فرشته

آموزش و محتوا عالی است. پیشنهاد می‌کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی