اطلاعات دوره
آموزش طراحی پاورپوینت برای ارائه، دفاع پایان نامه و رساله دکتری
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پاورپوینت برای ارائه، دفاع پایان نامه و رساله دکتری

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نجمه رحیمی4.9
  • زمان:2 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پاورپوینت پایان‌نامه خلاصه‌ای از محتوای اصلی پایان‌نامه است. با توجه به محدودیت زمان ارائه در جلسه دفاع، پاورپوینت پایان‌نامه باید به گونه‌ای طراحی شود که تمام مطالب اصلی پایان‌نامه را به صورت جذاب و در عین حال خلاصه ارائه دهد. این محتوا باید به گونه‌ای باشد که هماهنگی و انسجام مناسب بین تمامی محتوای ارائه شده وجود داشته باشد. استفاده از اینفوگرافی‌ها در بخش‌های مختلف پاورپوینت، منوهای هوشمند، دکمه‌های دسترسی سریع و همچنین به کار بردن اصول طراحی گرافیکی در اسلایدها می‌تواند منجر به تهیه یک پاورپوینت دفاع حرفه‌ای شود. نرم‌افزار پاورپوینت دارای قابلیت‌های بسیار مناسبی است که می‌توانیم برای حرفه‌ای شدن هر چه بیشتر پاورپوینت دفاع از پایان‌نامه، از این قابلیت‌ها استفاده کنیم.
دوره آموزش طراحی پاورپوینت برای ارائه، دفاع پایان نامه و رساله دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نجمه رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پاورپوینت برای ارائه، دفاع پایان نامه و رساله دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی