اطلاعات دوره
آموزش نگارش سمینار، پایان نامه و ارائه – ویژه پردازش تصویر و بینایی کامپیوتر
مسیر آموزشی

آموزش نگارش سمینار، پایان نامه و ارائه – ویژه پردازش تصویر و بینایی کامپیوتر

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر زینب قصابی4.3
  • زمان:1 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تاکنون، آموزش هایی برای نحوه انتخاب موضوع و جمع آوری اطلاعات و خواندن و نوشتن مقاله ها تهیه شده است. اکثر دانشجویان عادت دارند که مقاله های خوانده شده را بدون در نظر گرفتن ساختار خاص، در داکیومنت (Document) سمینار، خلاصه کنند. این کار نه تنها به آن ها کمک نمی کند که مطالب خوانده شده را به درستی بیان کنند، بلکه آن ها را بیشتر سردرگم می کند. تهیه داکیومنت سمینار و قرار دادن مطالب، در جای درست، منجر به نوشتن سه فصل اول پایان نامه می شود و آگاهی به این موضوع، سرعت عمل دانشجویان را برای نوشتن پروپوزال و دیگر فصل های پایان نامه، افزایش می دهد. ارائه داستان وار کارهای انجام شده و روش پیشنهادی، منجر به جذب داوران و کسب نمره خوب در دفاع می شود.
دوره آموزش نگارش سمینار، پایان نامه و ارائه – ویژه پردازش تصویر و بینایی کامپیوتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر زینب قصابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگارش سمینار، پایان نامه و ارائه – ویژه پردازش تصویر و بینایی کامپیوتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرزین

آموزش خیلی خوب و کاربردی با جزییات بود.

امین

آموزش خیلی خوبی بود، در کل خیلی راضی بودم از مبتدی توضیح میدادند و ساده و گیرا بود.

مجتبی

با سلام و احترام. فقط برای رشته خاصی بود. برای بنده که رشته مدیریت آموزشی بودم، اصلا کاربردی نبود.

محسن

فوق العاده عالی. با دیدن این فرادرس ایده هایی عالی برای پایان نامه ام گرفتم. به شدت به کسانی که در حوزه پردازش تصویر در حال کار هستند توصیه می کنم.

ستاره

عالی تدریس کرده بودند، به من خیلی کمک کرد و مشخص میشد که چه قسمت هایی از پایان نامه رو باید انتخاب کنیم و...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی