اطلاعات دوره
آموزش راهکارهای عملی تدوین پایان نامه و نگارش مقالات آکادمیک
مسیر آموزشی

آموزش راهکارهای عملی تدوین پایان نامه و نگارش مقالات آکادمیک

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر زینب قصابی4.3
  • زمان:1 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش در ابتدا مقدمه ای کوتاه و نحوه جمع آوری اطلاعات بر مبنای یک موضوع انتخابی توضیح داده شده است و نکاتی در خصوص پر کردن فرم پروپوزال مطرح شده است، همچنین نکاتی در مورد کمک گرفتن از استاد راهنما و چند سایت مفید برای نگارش بی نقص پایان نامه و مقاله مطرح شده است. سپس به نحوه خواندن مقالات به صورت روند سه مرحله ای که به مشخص کردن ایده ها منجر می شود، پرداخته شده است. در پایان نیز به نکات خوبی در خصوص نوشتن و داوری مقالات و نحوه مدیریت جلسه دفاع نیز اشاره شده است. این دو آموزش در مواردی از جهت محتوا و مفهوم همپوشانی نیز با هم دارند. اما هر کدام به صورت مستقل نکات و اهداف خاصی را پیگیری می کنند. در این آموزش از مثال هایی در حوزه پردازش تصویر و بینایی ماشین برای انتقال موضوع و مفاهیم استفاده شده است.
دوره آموزش راهکارهای عملی تدوین پایان نامه و نگارش مقالات آکادمیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر زینب قصابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راهکارهای عملی تدوین پایان نامه و نگارش مقالات آکادمیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرزین

جزییات و پیش نمایش ها را دیدم و تهیه کردم. عالی بود.

نادر

من خیلی دنبال نمیکنم فایل های جانبی آموزش ها رو، بیشتر برای من همون ویدئو مهمه که دوره آموزشی از نظر کیفیت تو سطح بالایی بود. خسته نباشید.

شیوا

من برای پایان نامه ام تهیه کردم، نحوه تدریس مدرس مورد قبول بود.

امین

من در این حوزه کار نکرده بودم ولی تونستم با دیدن آموزش و آموزش های دیگه سایتتون خودم کارامو انجام بدم و درآمد کسب کنم.

سعید

من رشته ام برقه و بیشتر از روی کنجکاوی گرفتم ببینم که چه جوره. خیلی به درد من نمی خورد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی