اطلاعات دوره
آموزش شیوه ارائه علمی – ارائه پایان نامه و مقاله در کنفرانس و همایش ها
مسیر آموزشی

آموزش شیوه ارائه علمی – ارائه پایان نامه و مقاله در کنفرانس و همایش ها

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، با شیوه ارائه علمی آشنا می‌شویم. این آموزش در دو بخش عمده تقسیم شده است. در بخش ابتدایی، اصول کلی ارائه را یاد می‌گیریم و با مواردی مانند ساختار یک ارائه، ساختار درختی، شناخت مخاطب، ترس از ارائه و نحوه برخورد با آن، بخش پرسش و پاسخ و نحوه مدیریت سولات و... آشنا می‌شویم. در بخش دوم، درباره روش و اسلوب ارائه علمی، در مورد نحوه تهیه اسلایدهای ارائه بحث می‌کنیم و با نحوه چیدمان صفحه اول اسلایدها، نکات مهم در مورد تنظیم پس‌زمینه، نمودارها و تصاویر، چگونگی رنگ‌بندی و نیز چیدمان هندسی اسلایدها و... آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش شیوه ارائه علمی – ارائه پایان نامه و مقاله در کنفرانس و همایش ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر اسماعیل آتشپز گرگری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیوه ارائه علمی – ارائه پایان نامه و مقاله در کنفرانس و همایش ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهسا

GOOD

فرزین

در آموزش بعضی از بخش ها بود که در کتاب ها این بخش بندی وجود نداشت و آموزش شما این بخش بندی رو رعایت کرده بود. در کل از تمامی آموزش هایی که تهیه و مشاهده کردم راضی بودم.

فاضل

دیروز این دوره رو تهیه کردم. امروز هم تمومش کردم و همه نکات اون رو یادداشت کردم. یه جزوه حدود 10 صفحه ای شد. خیلی مختصر و مفید بود در ضمن یه فایل پاورپوینت داره که تمام نکات گفته شده رو پوشش میده بنظرم عالیه و همه دانشجو ها و بخصوص دانشجو معلمان که قراره معلم بشن و سالها تدریس کنن باید این نکات رو بدونن.   ممنون از تمام دست اندرکاران و تیم خفن فرادرس که همچین دوره های مفیدی رو تولید میکنن.

آرمینا

دست استاد عزیز درد نکنه. عالی عالی

حمید

سلام عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی