اطلاعات دوره
آموزش مدیریت اسناد و فایل ها در نوشتن مقاله و پایان نامه
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت اسناد و فایل ها در نوشتن مقاله و پایان نامه

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تصور کنید در جلسه دفاع از پایان‌نامه خود، یکی از داورها از شما سند مورد نظر را به عنوان اثبات موضوع مورد نظر شما درخواست کرده است. در بعضی مواقع شاید نتوانیم به سادگی سند مورد نظر را بیابیم و مجبور شویم آن را دوباره دانلود و یا تولید کنیم. برای جلوگیری از اتفاقات مشابه، نیاز داریم تا از ابتدای شروع، تحقیق اسناد خود را به نظم خاصی نام‌گذاری، نگه‌داری و از آن‌ها فایل پشتیبان تهیه کنیم تا همواره به سادگی و با سرعت بتوانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. این فرایند دارای نظم، مدیریت اسناد نامیده می‌شود که یادگیری آن برای همه محققین خصوصا دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی ضروری است. 
دوره آموزش مدیریت اسناد و فایل ها در نوشتن مقاله و پایان نامه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط سیده‌ محبوبه جمالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت اسناد و فایل ها در نوشتن مقاله و پایان نامه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی