اطلاعات دوره
آموزش استعدادیابی و شناخت توانمندی ها
مسیر آموزشی

آموزش استعدادیابی و شناخت توانمندی ها

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آمار بالای افرادی که از شغل خود راضی نیستند، دانش‌آموزان و دانشجویانی که در انتخاب رشته سردرگم هستند و افراد زیادی که علی‌رغم تلاش زیاد، موفقیت‌های قابل‌ توجهی کسب نمی‌کنند نشان از عدم آشنایی درست افراد جامعه با استعدادها و مقوله استعدادیابی است به گونه‌ای که استعدادیابی و شناخت توانمندی‌ها به یکی از دغدغه‌های اصلی افراد تبدیل شده است. در این آموزش که برای دانش‌آموزان، دانشجویان، جویندگان شغل و علاقه‌مندان به شناخت استعدادها مناسب و مفید است، تلاش می‌کنیم ضمن ارائه تعریف دقیق از استعداد، انواع استعدادها از دیدگاه‌های مختلف را معرفی و برای شناسایی آن‌ها، راهکارها و ابزارهای مناسب معرفی کنیم.
دوره آموزش استعدادیابی و شناخت توانمندی ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا حیدری قاسم آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استعدادیابی و شناخت توانمندی ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل

با عکس بود، کامل بود مثال هایی که داشت به همراه تصاویر کمک کننده بود.

سهراب

خلاصه و مفید هست و مطالب با زبانی شیوا و کاربردی بیان شده است.

امید

با دیدن آموزش مشکلاتی که داشتم برطرف شد.

مریم

آموزش رو مشاهده کردم، خلاصه ای از چیزایی که باید رو بیان می کردند.

شیما

بسیار مفید،ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی