اطلاعات دوره
آموزش رایگان نرم افزار جی اس پلاس – تحلیل زمین آماری و تهیه نقشه با +GS
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نرم افزار جی اس پلاس – تحلیل زمین آماری و تهیه نقشه با +GS

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زمین‌آمار، شاخه‌ای از علم آمار است که در آن مختصات مکانی داده‌ها مورد مطالعه قرار می‌گیرد. هدف ما در این آموزش برآورده کردن نیازهای کاربران به منظور تجزیه و تحلیل‌های زمین‌آماری است که این ویژگی شامل تمام اجزای آن، از آنالیز واریوگرافی تا کریجینگ و ترسیم نقشه می‌شود. محققان قبل از استفاده از این نرم‌افزار باید با مباحث و اصطلاحات زمین‌آماری به طور کامل آشنا و بر آن‌ها تسلط داشته باشند. در پایان این فرادرس دانشجویان به راحتی قادر به تجزیه و تحلیل داده‌های مکانی خواهند بود.
دوره آموزش رایگان نرم افزار جی اس پلاس – تحلیل زمین آماری و تهیه نقشه با +GS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عاطفه دژبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نرم افزار جی اس پلاس – تحلیل زمین آماری و تهیه نقشه با +GS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

یه نگاه اجمالی داشتم، مباحث خوب بود. من از قبل آشنایی داشتم و به نظرم روش های به کار برده شده خیلی کامل و خوب بود حتی برای کسی که نمیدونه این آموزش چی به چیه.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی