اطلاعات دوره
آموزش اکوتوریسم یا طبیعت گردی
مسیر آموزشی

آموزش اکوتوریسم یا طبیعت گردی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هانیه گوهری پور4.3
  • زمان:2 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اکوتوریسم، کوتاه شده Ecological Tourism  و به معنی بوم شناسی است. گردشگری نوعی بوم شناسی جهت توسعه حرفه های بومی و سنتی برای کسب درآمد ساکنان محلی محسوب می شود که در نهایت لذت سفر را برای میزبان و همچنین گردشگران فراهم می کند. صنعت گردشگری اگر بخواهد در طولانی مدت سودمند باشد، باید بتواند با محیط زیست و شرایط اجتماعی، فرهنگی در همگرایی قرار گیرد. هدف این فرادرس آموزش به گردشگران برای کاهش صدمات و خسارات برای گردشگر و همچنین رضایتمندی میزبان است.
دوره آموزش اکوتوریسم یا طبیعت گردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هانیه گوهری پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اکوتوریسم یا طبیعت گردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سپهر

برای طرحم ازش استفاده کردم خیلی خلاصه و مفید بود. به قوله معروف شسته و رفته بود.

محمد

برای آشنایی بسیار آموزش خوبی بود، اما باید توجه داشت که این موضوع بسیار گسترده است و جا دارد که بیشتر هم آموزش داده شود.

پوریا

کاربردی بود و مطالبی رو که میخواستم آموزش دادند.

شبنم

خیلی خوب بود به نظرم هر چیزی که لازم بود این اموزش داشته باشه، تدریس شده بود.

هومن

تشکر از استاد گرامی. آموزش خوب و مفیدی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی