اطلاعات دوره
آموزش سبق و رمایه در حقوق مدنی 7 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سبق و رمایه در حقوق مدنی 7 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهم ترین دروس رشته حقوق، درس مدنی ۷ بوده که دسته ای از عقود با عناوین: ودیعه، عاریه، وکالت، ضمان، حواله، کفالت، رهن، هبه، سبق و رمایه و عقود مشارکتی را مورد بررسی قرار می دهد. هدف از آموزش مدنی ۷، در ابتدا آشنایی و در ادامه درک و یادگیری کامل مخاطب با دسته ای از عقود مهم است. امید است مخاطبین پس از فراگیری درس فوق، علاوه بر تسلط کامل بر مباحث مورد بحث، در تمامی آزمون های حقوقی از جمله وکالت و مشاوران حقوقی و همچنین در تحصیلات تکمیلی موفق و پیروز باشند.ما در این آموزش قصد داریم تا سبق و رمایه در حقوق مدنی 7 را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش سبق و رمایه در حقوق مدنی 7 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا غیاث آبادی فراهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سبق و رمایه در حقوق مدنی 7 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی