اطلاعات دوره
آموزش حقوق بین الملل عمومی 2
مسیر آموزشی

آموزش حقوق بین الملل عمومی 2

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهران طرحی5
  • زمان:14 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

حقوق بین‌الملل عمومی 2 به عنوان یک درس دانشگاهی به تشریح بازیگران حقوق بین‌الملل و قواعد ناظر بر رفتار ایشان می‌پردازد و مسائلی بسیار اساسی را در مورد ماهیت و عملکرد آن‌ها به بوته نقد، بررسی و تشریح می‌گذارد. عمده مباحث حقوق بین‌الملل عمومی در ذیل دروس این عنوان درسی قرار می‌گیرند و از آنجایی که مسائل نظری حقوق بین‌الملل عمومی در درسی دیگر مطرح می‌گردد، این عنوان درسی بیشتر با مسائل عملی و کاربردی حقوق بین‌الملل سر و کار دارد. به جهت پویایی بسیار زیاد این رشته حقوق و جوان بودن آن به نسبت سایر گرایش‌های این علم، در این آموزش تلاش شده است تا با استفاده از به‌روزترین منابع و نگاه دقیق به تحولات عملی جامعه جهانی، موضوعات سنتی و درس حقوق بین‌الملل در کنار یکدیگر مورد تدریس قرار بگیرند.
دوره آموزش حقوق بین الملل عمومی 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهران طرحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق بین الملل عمومی 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آکام

آموزش خیلی خوب و کامل بود. واقعا حتی از کلاس های حضوری بهتر بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی