اطلاعات دوره
آموزش بانکداری بین الملل
مسیر آموزشی

آموزش بانکداری بین الملل

99,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 99,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش بانکداری بین‌الملل چیست؟ صنعت بانکداری و فعالیت‌های بانک‌ها نقش اساسی بر اقتصاد کلان هر کشوری دارد. تاثیرات نظام بانکی بر کلیت نظام اقتصادی کشور از یک طرف و میزان حساسیت و اهمیت آن بر اقتصاد جهانی و تسهیل و ارتقای سطح تجارت بین‌الملل موجب افزایش توجه‌ها و اهمیت فراگیری مفهموم بانکداری مخصوصا بانکداری بین‌الملل شده‌است. کلیه عملیاتی که در بانک‌ها انجام می‌شود به دو بخش بانکداری داخلی و بانکداری بین‌المللی تقسیم می‌گردد. بانکداری داخلی، به هرگونه اقدامی که بانک با پول داخلی یا ملی انجام می‌دهد گفته می‌شود و موضوع بانکداری بین‌الملل که بانکداری خارجی نیز نامیده می‌شود قسمتی از عملیات بانک‌ها است که با انواع واحد پولی (ارز) غیر از پول ملی در بازار‌های پولی و مالی بین‌المللی انجام می‌شود.  این عملیات شامل خرید و فروش ارز، افتتاح حساب‌های بانکی به ارز (انواع حساب‌ها از نظر مدت)، نقل و انتقالات ارزی، عملیات مربوط به اعتبارات اسنادی، وصولی‌ها، ضمانت‌نامه‌ها، اوراق قرضه (Bonds)، Finance ، Refinance ، وام‌ها (Loans) ، چک‌های مسافرتی و ... است.در دوره آموزش بانکداری بین‌الملل مبانی و اصول بانکداری بین‌الملل، مفاهیم زیرساخت‌های نظام بانکداری بین‌الملل، انتقالات درون و بین‌بانکی پیام‌رسان مالی بین‌الملل، بانکداری غیرمستقیم، بانکداری فراساحلی پیمان‌های پولی و رابط کارگزاری بانکی بیان می‌شود. هدف از یادگیری دوره آموزش بانکداری بین‌الملل چیست؟ از بانکداری می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامـل رشـد و توسـعه اقتصـادی یک کشور نام برد. در عصر حاضر، بانکداری بین‌الملل از ارکان اصلی فراهم‌سازی بستر مناسبی برای تجارت بین‌الملل، برقراری مبادلات تجاری بین کشورها و اقتصادی پویـا و کارآمـد است.  هدف از فراگیری دوره آموزش بانکداری بین‌الملل آموزش زیرساخت‌ها، بررسی سامانه‌ها و ابزارها در حوزه انتقالات بین‌الملل است تا از طریق سیستم بانکداری بین‌الملل توسعه یابد و به دنبال آن بهبودی در شرایط تجارت بین‌الملل، توسعه اقتصادی، رفاه شهروندی و... ایجاد شود. دوره آموزش بانکداری بین‌الملل مناسب چه کسانی است؟ • مدیران عالی و میانی بانک‌ها • دانشجویان اقتصاد، مدیریت و بانکداری• علاقه‌مندان به حوزه بانکداری و تجارت بین‌الملل پیش‌نیازهای لازم برای فراگیری دوره آموزش بانکداری بین‌الملل چیست؟ تمرکز این دوره آموزش بانکداری بین‌الملل بر زیرساخت‌های مفاهیم بانکداری بین‌الملل است؛ بنابراین برای فراگیری بهتر این دوره توصیه می‌شود آشنایی کاملی با دروس اقتصاد، بازگانی و بانکداری داشته باشید.  
دوره آموزش بانکداری بین الملل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط عبدالعظیم ملایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بانکداری بین الملل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

با سلام نکات مثبت دوره : درک اجمالی درباره عملیات بین بانکی در صطح بین المللی راهکارهای متناسب با شرایط حال حاظر برای بانک داران شیوه بیان خوب استاد نکات منفی : با توجه به هزینه دوره انتظار یادگیری یا سرفصل دهی بیشتری داشتم و در کل اگر بخوایم اسم گذاری درستی برای این دوره داشته باشیم ارائه ای برای توجه بیشتر به حوزه بانکداری بین المللی و روش های آن مناسب تر بود اصلا به مباحث ورود جدی صورت نگرفت و با دوره های دیگه مکتب خونه قابل مقایسه نیست

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی