اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی بانکداری بین المللی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی بانکداری بین المللی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مریم عبدلی0
  • زمان:5 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی شده است که مباحث بانکداری بین‌المللی، مورد بحث و بررسی قرار گیرد. از اوایل دهه 1990 با گسترش فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، توسعه تجارت و تحرک آسان سرمایه بین مرزهای جغرافیایی، بین‌المللی شدن فعالیت بانک‌ها نیز گسترش یافته است. امروزه گسترش فعالیت بانکداری اسلامی باعث شده است تا برخی از بانک‌های بزرگ بین‌المللی برای گسترش هر چه بیشتر بازار فعالیت‌های بانکی خود‌، به ارائه خدمات بانکداری اسلامی روی آورند. بدون شک، فعالیت بانکداری اسلامی در فضای بین‌المللی و جهانی، فرصت‌ها و الزاماتی را نیز به دنبال دارد. 
دوره آموزش مقدماتی بانکداری بین المللی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مریم عبدلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی بانکداری بین المللی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی