اطلاعات دوره
بانکداری اسلامی
مسیر آموزشی

بانکداری اسلامی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بانكداري اسلامي همان اهداف بانكداري متداول دنيا را دنبال مي‌كند با اين تفاوت كه ادعا مي‌شود عمليات بانكداري در اين بانك‌ها براساس فقه معاملات اسلامي صورت مي‌گيرد. مهم‌ترين اصل در بانكداري اسلامي تقسيم سود و زيان حاصل از معامله و پرهيز از پرداخت ربا يا همان بهره پول است.
دوره بانکداری اسلامی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید عباس موسویان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بانکداری اسلامی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

بیانی شیوا و روان همراه با دانش بالا و کیفیت ضبط خوب. درود و رحمت خدا بر ایشان باد. ممنون از مکتبخونه.

سید حسن

روح این استاد بزرگوار با اولیای الهی محشور شود ان شاالله، از شما بابت زحمات ارائه این مطالب مفید بسیار سپاسگزارم.

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی. ان شاء الله خدا ایشان را رحمت کنه. دست شماهم درد نکنه بابت جمع بندی این مباحث بسیار مفید

کاربر مکتب‌خونه

از مدیریت و زحمت کشان مکتب خونه کمال تقدیر و تشکر را دارم انشاالله شاهد رشد و تعالی دانش در جامعه باشیم و قطعا در این رشد و تعالی، مکتب خونه، سهیم خواهد بود.

يوسف

با سلام ايشان استاد تمام هست .بنده حضوري نزد ايشان دانشجو بودم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی