اطلاعات دوره
آموزش انبارداری و روش های کدگذاری در انبار
مسیر آموزشی

آموزش انبارداری و روش های کدگذاری در انبار

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهم ترین قسمت های هر مجموعه صنعتی، تولیدی و تجاری، انبار است. در واقع با توجه به اهمیت این حوزه، انتظار می رود که مدیران صنعت توجه زیادی به آموزش و ارتقای پرسنل خود در این قسمت نمایند. اما متاسفانه در کشور ما، هر چند آگاهی از اهمیت این قسمت بین صاحبان کسب و کار کاملا لمس شده است، اما به اندازه ای که بایسته و شایسته است، به آن توجه نشده است. اگر کل فرایند انبار را در 4 مرحله ورودی، پردازش، خروجی و بازخورد در نظر بگیریم، در این فرادرس، تمامی این مراحل مورد بحث و ارزیابی قرار خواهد گرفت و علاوه بر مباحث علمی موجود، مواردی که به صورت کاملا عملی و تجربی آموخته شده است هم، وجود دارد. مضاف بر موارد ذکر شده، در درس ابتدایی، ما با تعاریف، اصطلاحات، قوانین و مقررات و اصول مقدماتی انبار آشنا خواهیم شد که به عنوان یک پایه، می تواند نقش موثری را در فهم کلی موضوع انبار ایفا نماید.
دوره آموزش انبارداری و روش های کدگذاری در انبار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا منتظرالقائم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انبارداری و روش های کدگذاری در انبار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهتاب

خیلی خوبه کاربردی و سلیس آموزش داده شده تشکر میکنم.

محمد مهدی

آموزش خوب و کاربردی بود ولی تعاریف برای کسی که آشنایی نداشته باشه شاید یکم سنگین باشه .

وحید زمانی

سپاس از شما ،بسیار مطالب کلیدی و جامع مطرح شد.

سعید

خیلی آموزش خوب و کاربردی و عملیاتی بود و میشد در واقعیت پیاده سازیش کرد. تسلط مدرس هم خیلی خوب بود.

سرو

بنظرم هیچ مطلب جدید و خاصی نداشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی