اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکنیک های فروش در بازاریابی – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک های فروش در بازاریابی – بخش یکم

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :8 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سمیه حضوری5
  • زمان:7 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تجارت مدام در حال تغییر است و لازم نیست شما استراتژی‌های فروش خود را کاملا تغییر دهید بلکه باید مهارت‌های خود را ارتقا دهید یا حتی می‌توانید مهارت‌های هوشمندانه‌تری را بیاموزید و به یاد داشته باشید که سخت کار کردن به اندازه هوشمندانه کار کردن قابل تقدیر نیست. اگرچه هسته اصلی فروشندگی تغییری نکرده اما تغییرات اساسی در لیست بلندبالای مسئولیت‌ها اینگونه نشان می‌دهد که باید مدیریت داشته باشیم، تغییرات را بپذیریم و مهارت‌های لازم برای رسیدن به موفقیت در میان رقبا را کسب کنیم. در این فرادرس سعی شده است مهارت‌های کارکردی و ضروری فروش در میان رقبا با زبانی ساده و مثال‌های ملموس بیان شود تا ضمن کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و کارکنان فروش شرکت‌ها، به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس‌های آموزش روش‌های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان نیز قرار گیرد.
دوره آموزش تکنیک های فروش در بازاریابی – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه حضوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک های فروش در بازاریابی – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سینا

در کنار دانش خودم خیلی خوب بود پیش زمینه داشتم.

ابوالفضل

انتظار نداشتم انقدر خوب باشه، مدرس کامل و دقیق توضیح میدادند.

محمد

شیوایی مطالب خوبی داشت.

فاطمه

دغدغه هایی که داشتم با دیدن این آموزش برطرف شد.

علی

برای کارم موثر بود. روابطم را بهتر کرد. و مدرس خیلی خوب مطالب را بیان کردند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی