اطلاعات دوره
آموزش سازه های فولادی ۱ – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش سازه های فولادی ۱ – بخش یکم

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:30 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی قاسمی4.2
  • زمان:6 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به این که بخش اعظمی از سازه های مسکونی، تجاری و صنعتی کشور عزیزمان از فلز استفاده می شود، نظر به در دسترس بودن منابع و سرعت عملیات اجرایی، اکثر مهندسان و کارفرمایان محترم را به اتفاق نظر می رساند که از این قبیل سازه ها استفاده کنند. در این آموزش پس از آشنایی با مقدمات و مشخصات مقاطع فولادی، به طراحی اعضای کششی پرداخته و در ادامه، مقاطع خمشی یا تیرها بررسی می شوند و طراحی ستون ها و اتصالات، موارد دیگری هستند که در این آموزش با استفاده از آیین نامه طراحی سازه های فولادی (آیین نامه مبحث 10) بررسی و ارائه می گردد.
دوره آموزش سازه های فولادی ۱ – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سازه های فولادی ۱ – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا

فوق العاده عالی

حسن

فوق العاده بود واقعا. بسیار خوب مسائل توضیح داده شده بود و تمام مباحث امتحانی گنجونده شده بود.

افشین

آموزش خوبی بود و ازش استفاده کردم.

مهرداد

بخش اول و دوم این آموزش دیدم از نظر مطالب گفته شده به نظرم جامعیت لازم داره و به عنوان یه مرجع و منبع کمکی میتونه استفاده بشه البته در کنار منابعی که دارید میتونید استفاده کنید. تشکر می کنم از مجموعه فرادرس و مدرس گرامی با قدرت پیش برید.

محمد جواد

بحث های فنی آموزش و اون مباحثی که برای آموزش کاربردی بود رو به خوبی باز میکرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی