اطلاعات دوره
آموزش اجرای اتصالات پیچی در سازه های فولادی - پرچ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اجرای اتصالات پیچی در سازه های فولادی - پرچ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجیدرضا آخوندان4.3
  • زمان:1 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با افزایش تعداد و حجم ساخت و سازها و پروژه های عمرانی و همچنین مرتفع سازی آن ها، نیاز به مدیریت جامع برای فازبندی پروژه ها و نحوه اصولی اجرای آن ها احساس می شود. اصول اجرای پروژه ها بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده است، به طوری که شخص سرپرست کارگاه موظف به اجرای هر بخش در زمان مقرر به خود است. با این توضیحات اهمیت موضوع روش اجرا روشن می شود. در این فرادرس تمامی نکات و روش های اجرایی سازه های بتنی و فولادی و همچنین نگهداری و عمل آوری مصالح ساختمانی مورد توجه قرار گرفته است به طوری که روش های اجرای سازه ها و مصالح به تفکیک و با توضیحات بیان می شود.
دوره آموزش اجرای اتصالات پیچی در سازه های فولادی - پرچ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اجرای اتصالات پیچی در سازه های فولادی - پرچ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهمان

با سلام خدمت مهندس مجیدرضا آخوندان عزیز و عوامل محترم سایت محبوب و پرطرفدار فرادرس که زحمت تهیه این آموزش های باکیفیت را می کشند.بعد از مشاهده این آموزش نکات اتصالات پیچ و مهره ای برایم یاد اوری شد. فقط اگر نکات اتصالات جوشی هم در سایت قرار گیرند بسیار ممنون میشویم. درضمن حتماً آنرا به سایر دانشجویان و افرادي که قصد حضور در کار های اجرایی را دارند این آموزش مفید را توصیه می کنم. با تشکر فراوان

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی