اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور CSIDetail – ترسیم نقشه های محاسباتی سازه های فولادی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور CSIDetail – ترسیم نقشه های محاسباتی سازه های فولادی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محسن چشمی مقدم3.9
  • زمان:2 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهمترین خروجی‌هایی که مهندس طراح سازه باید به مراجع کنترل محاسبات و همچنین کارفرما تحویل دهد، نقشه‌های محاسباتی یا به اصطلاح نقشه‌های اجرایی است. اهمیت این موضوع آنجایی مشخص می‌شود که به طور عملی کیفیت کار محاسبه سازه به طور مستقیم از طریق نقشه‌های اجرایی پروژه قابل تشخیص است و لذا هر چه این نقشه‌ها حرفه‌ای‌تر و دقیق‌تر ترسیم شوند، مهارت مهندس سازه را بیشتر نمایان می‌کند. در این بین، نرم‌افزارهای فراوانی به این مهم پرداخته‌اند که از بین آن‌ها نرم‌افزار CSI Detail که محصول کمپانی معروف CSI، سازنده ETABS, SAFE و… است به سرعت در حال همه‌گیر شدن است.
دوره آموزش پروژه محور CSIDetail – ترسیم نقشه های محاسباتی سازه های فولادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن چشمی مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور CSIDetail – ترسیم نقشه های محاسباتی سازه های فولادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

توحید

خودم بلد بودم این آموزش رو واسه این گرفتم که نکته ای نباشه که من ندونم گرفتم خدایی کمکم هم کرد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی