اطلاعات دوره
آموزش سازه های فولادی 1 – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش سازه های فولادی 1 – بخش دوم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی قاسمی4.2
  • زمان:5 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس پس از آشنایی با مقدمات و مشخصات مقاطع فولادی، به طراحی اعضای کششی می پردازیم و در ادامه، مقاطع خمشی یا تیرها را بررسی می کنیم و همچنین طراحی ستون ها و اتصالات، موارد دیگری هستند که در این آموزش با استفاده از آیین نامه طراحی سازه های فولادی (آیین نامه مبحث 10)، به بحث و بررسی آن ها می پردازیم. در این آموزش تلاش بر این است که با استفاده از فلسفه های مختلف طراحی، مثل: ASD و LRFD به طراحی قسمت های اعضای مختلف سازه های فولادی پرداخته شود و تفاوت این روش ها با یکدیگر در هر کدام از اعضا تشریح گردد. در این آموزش به رفتار سازه های فولادی در ناحیه غیر خطی شدن و تغییر شکل های پلاستیک توجه بیشتری شده است.  
دوره آموزش سازه های فولادی 1 – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سازه های فولادی 1 – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین

برای امتحانات ترم قبلم ازشون استفاده کردم و مفید بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی