اطلاعات دوره
آموزش روش های اجرای سازه های بتنی و فولادی و مدیریت مصالح ساختمانی
مسیر آموزشی

آموزش روش های اجرای سازه های بتنی و فولادی و مدیریت مصالح ساختمانی

849,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 849,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجیدرضا آخوندان4.3
  • زمان:23 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با افزایش تعداد و حجم ساخت و سازها و پروژه های عمرانی و همچنین مرتفع سازی آن ها، نیاز به مدیریت جامع برای فازبندی پروژه ها و نحوه اصولی اجرای آن ها احساس می شود. اصول اجرای پروژه ها بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده است، به طوری که شخص سرپرست کارگاه موظف به اجرای هر بخش در زمان مقرر به خود است. با این توضیحات اهمیت موضوع روش اجرا روشن می شود. در این فرادرس تمامی نکات و روش های اجرایی سازه های بتنی و فولادی و همچنین نگهداری و عمل آوری مصالح ساختمانی مورد توجه قرار گرفته است به طوری که روش های اجرای سازه ها و مصالح به تفکیک و با توضیحات بیان می شود.
دوره آموزش روش های اجرای سازه های بتنی و فولادی و مدیریت مصالح ساختمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 849,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های اجرای سازه های بتنی و فولادی و مدیریت مصالح ساختمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین

یه سری نکات اجرایی رو میخواستم، تو ویدئو خیلی شفاف اون مسائل رو میگفتن و کاملا کاربردی بود.

احسان

از روی آیین نامه توضیحاتشون رو ارائه می کردند و توضیحات معمولی بود.

امیر

مدرس تمام مباحث رو به صورت نکته به نکته بیان کردند و مثال های خوب و کاربردی داشت.

مهرداد

از تسلط ایشان بسیار بسیار راضی هستم و این موضوع باعث شد که مدرس محتوا به خوبی ارائه کنند. مطالب کاربردی و مفید هست.

دانشجو

این فرادرس عملا از روی کتاب واستون مواردی رو میخونن و چیز جدیدی یاد داده نمی شود. تصاویر بسیار کم و موارد به درد بخور ندارد. همون محتوای کتب در قالب پاور پوینت نمایش داده میشود. همین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی